Pages

29 Eylül 2012 Cumartesi

29.09.2012 - Bugün gezme günüydü. :)


Sevgili Ji Yong,

Bugün inanılmaz derecede yorgunum biliyor musun? Dün talihsiz bir gezi yaptım ve hastalanarak döndüm. Bugün de kendimi çok iyi hissetmememe rağmen çıkmam gerekiyordu.

Ama iyi ki de çıkmışım. Hayatımda ilk defa fondü yedim, güzel bir şeymiş. Tabi ki hemen görmemiş gibi fotoğraflamalıydım. Aslında ben bunda bir sorun olduğunu düşünmüyorum. Çünkü kelimenin tam anlamıyla ben gerçekten hayatımda fondü görmemiştim ki. :) Demek istediğim aslında “görmemiş” benim için uygun bir sözcüktü bu durumda.




Yani teknik olarak ben değil, kardeşim çekti bu fotoğrafı ama ne demek istediğimi anlamışsındır.
Ayrıca çok hoş bir çocukla da karşılaştım. Su almak için markete girmiştim. Kasada beklerken o çocuk da önümde duruyordu. Önce bir baktı, sonra önüne döndü hafifçe gülümsedi.

Tamam, burası liseli bir kız gibi heyecanla zıplamaya başladığım kısım. O yüzden kusuruma bakma olur mu? :)
Kasiyer, onun ürünlerini geçirirken bakıp bakıp gülümsemeye devam etti. aslında bir an için acaba suratımda komik bir şey mi var da böyle gülüp başını eğiyor diye düşünmeden edemedim. Sonradan kardeşimden öğrendiğime göre tipim gayet düzgünmüş neyse ki. -,- Neyse işte bu kadardı. Hayatımın hikayesi değil mi? :D Gülümseyip, utanır gibi başını eğdiği için hoşlandım yani. Bence çok üstüne alınmasın ^^
Veee… Bil bakalım ne yaptım? Kırtasiyeye gittim!

Ben tam bir kırtasiye delisiyim. Girdim mi çıkamıyorum. Gözüm dönüyor üstelik. Annem, hep kardeşimi de yollar yanımda kırtasiyeye gideceğim zaman. Beni dizginliyor. Bugünse birazcık alışveriş yaptım itiraf ediyorum.

Küçük not kağıtları aldım. Bunlar benim sınav koruma programım olacak. Neyi kastettiğimi anlaman için sana baştan bir özet geçeyim.

Öncelikle ben Felsefe 3. Sınıf öğrencisiyim. Ve artık kim üstüne alınırsa alınsın, sınıfım beyinsiz dolu. Bir de beyinsizin yanı sıra kurnazlar var. Ben iki türden de nefret ediyorum. Sürekli ders notlarımı alıyorlar. Bir an notlarım masanın üstündeyken bir an sonra kaybolmuş oluyor. Tembeller ordusu bir de utanmadan bu notları çoğaltıp dağıtıyorlar. Ben de normal notların dışındaki çalışma notlarımı artık bu ufak kağıtlara yazacağım. Ve hepsi birbirine zımbalı olacağından kimse alamayacak diye düşünüyorum. İsteyene de vermeyeceğim artık bu, bu kadar basit. Bir de okulumuz ders geçme notunu düşürmüş. Artık 50 alanlar bile o dersi rahatlıkla geçecekler. Bunca zamandır boşuna notumu yüksek tutmaya çalışmışım. Baksana, millet elini kolunu sallayarak ders geçecek. Tembelken sınıf geçebilen insanlardan tiksiniyorum.

Sinirimi bozuyorlar Prens, hem de çok.
Ama aldırmayacağım. Üstesinden gelebilirim!

Şimdi sen anlat… Orada durumlar nasıl? :)

Sevgiler...
Prenses.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text