Pages

30 Eylül 2012 Pazar

30.09.2012 - Bugün mutfağa girdim!




Sevgili Prens,

Bugün teyzemle birlikte gün yaptık! Muhtemelen sen gün nedir bilmiyorsundur. :) Türkiye'de kadınlar birleşirler, dedikodu eşliğinde pasta, börek, meze türü şeyler yerler. Siz erkeklerin içki masası gibi bir şey anlayacağın. Elbette bizim yaptığımız toplantıda dedikoduyu annemle teyzem yaptı. Ben o sırada televizyonda oynayan “Bir Külkedisi Masalı”nı izliyordum. Bilmiyorsan söyleyeyim, güzel filmdir. En azından bir kız olarak ben beğeniyorum diyelim. :)

Neyse neyse… Kek yaptım bugün! Çok sevimli oldular. :) Mercimek köftesi ve bir çeşit börek de yaptık. Aslında annemle teyzem yaptı demek daha doğru olur, ben pek anlamam bu işleri. -,-


Bak keklerim burada ^^ Çok sevimli değiller mi?

Bunlar da diğerleri. O yeşil şey koruk turşusu. Yani olmamış üzümlerle yapılan bir şey. Ve annem bu şeyi mükemmel yapar ^^

Ayrıca bu fotoğraflara bakıp özen lütfen. Eğer Türkiye’ye gelirseniz emin ol ki bir sürü kız size böyle şeyler yapıp getirecektir! :D Ben getirir miyim bilmiyorum, daha yeni öğreniyorum yapmayı. Yine de gelin yani! Bizi düşünmüyorsanız yemekleri düşünün. :D Hem duyduğuma göre Taeyang’ı sürekli mutfağa sokmaya çalışıyormuşsun sana yemek yapsın diye. Bizim kızlar bu yemekleri Taeyang’a da öğretirler, o da sana bol bol yapar. Yine de gerçeğini yemek için Türkiye’ye gelmeniz gerek ^^ :P
Neyse, kapatıyorum bu yemek faslını. Daha fazla acıkma diye.

Bugün arkadaşımla şu Twitter’dan bahsediyorduk. Saçma sapan insanlar takibe alıyorlar. Senin yaptığın en güzeli. Seni takip edenleri takip etmesen de kimse sana kızmıyor mesela. Ama ben bazen bir konuda aynı zevki paylaşıyoruz diye geri takip yapabiliyorum. Örneğin sırf Kore-sever olduğu için takip ettiklerim var. Eğer o takibi bırakırsa ben de bırakıyorum. Çünkü zaten Kore-sever olduğu için takip etmiştim onu. Kara kaşı-kara gözü yüzünden değil ki! Ayrıca açık kumral saçları, hafif esmer teni, yeşil gözleri ve dolgun dudakları olsa, bir de üstüne uzun boylu ve yapılı bir adam olsa tamam. O zaman takip etmeye devam ederim yani. Sonuçta bir Dean Winchester kolay yetişmiyor. ^^

Bu arada sana hiç bahsetmedim bundan ama tam bir Supernatural hastasıyımdır. Dean Winchester’ı da çok severim. Çok sağlam bir karakter diye düşünüyorum. ^^

Sen izler misin Supernatural? Anlatsana.

Sevgiler...
Prenses.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text