Pages

26 Ekim 2012 Cuma

26.10.2012 - Seni çekmek istiyorum!





Sevgili Prens…

Bu aralar fotoğraf çekiyorum!

Biliyor muydun ben fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Özellikle modeli bir güzel boyayıp çektiğim portreleri. ^.^ Model dediğim de kardeşim oluyor aramızda kalsın.
Yani sen geldin de çekmedim mi şimdi? :P Gelecekte bir gün seni görürsem fotoğrafını çekmek isterim. Mimiklerin sadece sana özel, pek çok insan onları yapamıyor. :)
Bu arada lütfen yanlış anlama, harika çekimler yapan dahi bir fotoğrafçı değilim. Zaten yolladığım fotoğraflara baktığında göreceksindir sen de.
Ama biliyor musun boyama işlerinde fena olmadığımı düşünüyorum. Kendini beğenmişin teki olduğumu düşünme. Sadece yapabildiğim pek az şey olduğunu, bunlardan birinin de kalemler ve boyalarla uğraşmak olduğunun farkındayım o kadar. Senin müzikte iyi olduğun kadar resim konusunda iyi olsam keşke. Ama ne yazık ki sadece “fena değilim” demeye gücüm ve vicdanım yetiyor. Ama inanıyorum ki çok çalışırsam başarılmayacak hiçbir şey yoktur. :)

Her neyse, fotoğraflara gelecek olursak. :)



Bu ilk çektiğimdi. Biz Türklerin eski bir sanatçısı vardır. Harika gözleri olduğunu düşünürüz. Adı Türkan Şoray. Bu fotoğrafta da kardeşimin gözleri onunkileri hatırlatmıştı bana. O yüzden çok sevdim. ^^

Birkaç gün sonra iki fotoğraf daha çektim.


Bu, ilk çektiğimdi. Yapması kolaydı. Ama çekerken doğru pozu bir türlü yakalayamamıştım. Bu pozda da yüzünün açısını çok beğensem de saçlarının karmaşıklığı ve kolların açısı beni rahatsız etmedi değil. Ama yine de fena olmadı gibi.


Daha sonra da bu makyajı yaptım. Göz kısmındaki kırmızılar yenilebilir guaj boya. Demek istediğim zararsız boya. :) Patatesten yapılıyormuş. Makyajdan sonra hemen fotoğrafı çektim. Yaklaşık beş dakikada halledilmişti fotoğraf. Ama makyajı temizlemesi 27 dakika sürdü ve her yer mahvoldu.
-__-

Çekimden sonra fotoğraf düzenleyicide renkleriyle oynuyorum ve birkaç bozukluğu düzeltiyorum.
Ve sonuç bunlar oluyor işte.

Dediğim gibi mükemmeliyet vadisinin ötesinde değiller, ama ben bunları yapıp çekmeyi çok seviyorum :)

Sanırım sen kadrajda olmayı daha çok seviyorsun :P
Hayranlar senin fotoğrafını çekerken ne hissediyorsun? :)

Sevgiler.
Prenses. 


2 yorum:

Jiyong little sis dedi ki...

OMG!Bende boyamayı ve resim çekmeyi seviyorum ama bunlar bir harika olmuş. Yeni resimleri merakla bekliyorum ^.^

Pabuçsuz Prenses dedi ki...

Çok teşekkür ederim canımm :) İlham perilerimin keyfi geldikçe devam edeceğim ^.^

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text